Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ No, trošku za to může i člověk. Dodnes nikdo neřeší letecký provoz. Ale ani nemůže. Zkolabovalo by skoro vše. Spaliny a vod. páry ve vysokých výškách zůstávají, a ovlivńují i vzdušné proudění ve vysokých výškách. Ovšem velká erupce sopky dá také svoje, někdy i do celk. klimatu. Třeba i malou dobu ledovou.;-) P.S.: jukněte někdy na flightradar 24, kolik je současně letadel ve vzduchu. Po celé zeměkouli.

1 0
možnosti
ZJ

Pane Kremlíku, Vy i pan Tolasz se pletete.

Jsou to abnormality a může za to PUTIN a jím poslané malé bílé vločky "putinky".

1 0
možnosti
JS

Lituji, ale obávám se, že svými názory jste mimo žádoucí trend. Do investic na téma změny klimatu jsou investovány obrovské peníze, takže ať se děje cokoliv, je to důkazem globálního oteplování způsobeného lidskou činností. Nikoho nebude zajímat jestli ten vliv je promile nebo dokonce procento. Kšeft je kšeft.

4 0
možnosti
JJ

J49a14n 31J88í43l51e78k

5. 2. 2019 10:59

Pane Kremlíku, už dávno vím, že novináře zaskočí v létě vedro, na jaře tání sněhu a povodně a v zimě padající sníh. Plus mráz. To už je skutečně mimo dosah jejich vědomostí. :-)

3 0
možnosti
Foto

Kdyby to zaskočilo novináře, tak to by šlo. Horší že to zaskočí i silničáře, stavebníky, zemědělce atd. R^

3 0
možnosti
  • Počet článků 403
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2796x
Tento blog byl oceněn v anketě "Bloger roku 2011". Autor je překladatel a vzděláním historik. Účastnil se klimatické konference v Kodani. Po aféře Climategate založil web www.klimaskeptik.cz. V roce 2019 vydal knihu OBCHODNÍCI SE STRACHEM (Dokořán). Ta v roce 2021 vyšla též anglicky na Amazonu jako A GUIDE TO THE CLIMATE APOCALYPSE.

 

Seznam rubrik

Oblíbené stránky