Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Rob J.H.

15. 2. 2010 12:49
já třeba zase třeba...

..."maskovaně hubnu". Sice jsem od podzima přibral 5 kilo, ale je to ve skutečnosti (maskovaný) hubnutí, a to mě uklidňuje. Díky klimatologům a jejich příznivcům za novou logiku, konečně jsem opět jako proutek.

0 0
možnosti

socbubák

15. 2. 2010 21:12
Re: já třeba zase třeba...

Já se raduji pokaždé, když z peněženky vylovím poslední stofku a na kartu už mi ten plechový přístroj odmítá vydat další. Vím totiž, že jsem právě nesmírně bohatý a můj účet pouze takticky maskuje mé bohatství předstíranou prázdnotou. S tímto nově objeveným vědeckým axiomem se dá přežít naprosto cokoliv...i výbuch termonukleární bomby. Hoříš ? Tak to jsi právě trochu nastydl...a je vymalováno. Oh yes :-)

0 0
možnosti

Tajné

11. 2. 2010 23:17
Mám návrh, Kremlíku

Co kdybyste si udělal čas a konečně si tu zprávu IPCC přečetl? Takhle totiž vypadáte jako úplný blbec.

0 0
možnosti

sir Humphrey - stálý tajemník JV

11. 2. 2010 23:33
Re: Mám návrh, Kremlíku

jen z tvého pohledu

0 0
možnosti

socbubák

11. 2. 2010 21:58
S dovolením vkusný odkaz...

http://www.youtube.com/user/REFORMYcz#p/a/u/2/RCia2_V-wqM

Není ani tak vědecký, jako spíše dává do souvislostí nejen levičácký ekoteror s ekonomikou, svobodou atd. Není od věci oprášit pojem : "britská inteligence"...rozdíl intelektuální třídy britských konzervativců a EP levicových paskvilů je evidentní...

Za vložení odkazu se omlouvám, neb materiálu je zde víc než dost, ale nelze si nepovšimnout, že "vyspělejší" část Evropy, resp.někteří lidé v ní již od fáze "není to blbost?" postoupili do fáze "je to podvod!" a začínají řešit, jak s klimapodvodníky zatočit.

0 0
možnosti

socbubák

11. 2. 2010 20:09
Je to fakt smůla...

Upřímně jsem doufal, že kvůli oteplování a krátké, spíše symbolické zimě ušetřím za topení, neb náš dům je pouze elektrifikován a topení leze dost do peněz...též jsem žil nadějí, že na motorce bude možno jezdit od února až do prosince, ale prt...nic nebude, jen kosa. S láskou vzpomínám na Majklův trik, na hokejku, na představu podívané na lední medvědy ve Vltavě...holt bude zase kosa, chjo. ;-D

0 0
možnosti

Roman01

11. 2. 2010 17:00
Re: iDnes

Geologové teďka dělají předpovědi počasí? A bloger Kremlík vypomáhá brigádně jako hlavní český klimatolog R^;-D

0 0
možnosti

Clara Shot

11. 2. 2010 16:15
Doufám, že máte pravdu..

Akorát teď opravdu soucítím s Klausem. Tolik nepřátel, kolik mu jich vynese jeho již tak nenáviděná neomylnost, bych nepřál ani svému největšímu nepříteli..;-D

0 0
možnosti

sir Humphrey - stálý tajemník JV

11. 2. 2010 16:18
Re: Doufám, že máte pravdu..

;-DR^R^R^

0 0
možnosti

Fare.l

11. 2. 2010 16:12
Lepší než minule

....abych nebyl jen oponující, tak i přes vaši typickou demagogii a výmysly, je tento článek založen na lepším základě než minulý článek ( ten byl naprosto zcestný ). Klimatologové opravdu očekávají stagnace, výraznější oteplování až po 20 letech ( po přepnutí oscilací do kladné fáze ).

Vás velký problém je ten, že si vždy vyberete jeden faktor a na něm stavíte. Ostatní faktory neberete v potaz. Klimatický systém musíte brát z holistického hlediska.

Tudíž i ty aerosoly hrály roli, hrála roli i sluneční aktivita....prostě vše.

Mimo jiné tento leden byl opravdu nejteplejší, i když je El-Nino slabší.

0 0
možnosti

sir Humphrey - stálý tajemník JV

11. 2. 2010 16:19
Re: Lepší než minule

ale to je jen váš názor

0 0
možnosti

pidla

11. 2. 2010 14:10
Rozumím, ale nemám radost,

mám ráda teplo, mám nízký tlak, chci oteplování , ať za něj může , co chce. Nešlo by to nějak zařídit? Ale i talk, díky za rozšířování obzorů pro mne nejjednodušší cestou.

0 0
možnosti

Kremlik

11. 2. 2010 16:06
Re: Rozumím, ale nemám radost,

Vazena pani, navrhuji, abyste v OSN zorganizovala mezinarodni konferenci o podpore globalniho oteplovani. Nova konference v Kodani by mohla prijmout zavazek zvysit emise CO2.

0 0
možnosti

K-D

11. 2. 2010 14:05
Český rozhlas 2

Včera prakticky stejný názor říkal Cílek z Geologického ústavu.

0 0
možnosti

rezjir

11. 2. 2010 12:46
Ale tím hůře pro lidstvo

protože pokud současně dochází k lokálnímu oteplování, tak více vzrůstá nerovnováha. A intenzita výměny mas ozvduší mezi různými lokalitami.

0 0
možnosti

killy

11. 2. 2010 13:34
A to máš od kterýho Gorea ?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS