Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M27i71r44o62s70l13a89v 13K10u31l83h65a56v19ý 5789152101

Ano, je pravda, že určité % muslimů nerespektuje řadu veršů z Koránu a zaznamenaných myšlenek Mohameda v sunně, ale až muslimské komunita zesílí a tito budou napadáni od těch správných muslimů pro odpadlictví, a stačí k tomu zase jen příslušné verše z Koránu, mnozí se postaví znovu do "lajny"! Jasným příkladem je chování II. a III. generace v Německu a ve Francii.

+1/0
5.1.2017 13:05

V77í57t32ě22z97s78l86a13v 33K22r23e55m83l62í77k 7777873752901

Jak já to chápu, autoři TheReligionOfPeace prostě nechtějí, abyste lynčovali svého souseda jen proto, že je muslim. Myslím, že to je docela přiměřený požadavek. Ale zároveň vám tento postoj dává právo postavit se proti výuce ideologie islámu.

0/0
5.1.2017 11:02

R17o79b39e62r34t 94T93r86o97š85k32a 6179960568409

Nechápu smysl tohoto článku, na jednu stranu autor popularizuje web a jeho rádoby objektivní hodnocení a "rozlišení" mezi muslimem a nenávistnou ideologií, na straně druhé i tento "nadobjektivní" web přiznává nebezpečnost a neslučitelnost islámu s demokracií, resp. těch co ho vyznávají.

Takže máme rozlišovat mezi muslimy co žijí podle islámu a pak muslimy co nepraktikují tuto totalitní náboženskou ideologii.

Prostě dobrý blábol, protože i ten kdo zrovna nyní nežije podle Koránu a je muslim, již zítra se může vydat na cestu džihádismu, poněvadž si rozpomene na své kořeny!!!!!!

+3/0
4.1.2017 18:36

J92i87ř62í 49H28r91b57e59k 9474893755563

Jde také o to, jak vnímá islám konkrétní jednotlivec (nebo spíš jeho učitel/škola). Ono je hodně těžké říci něco konkrétního o podobné ideologii aby se nenašlo milion opačných výkladů. Např. z Bible někdo usuzuje, že když „není jinej prostředník mezi Bohem a člověkem, než JK - Syn Boží“ tak pro papeže jako zástupce Boha na zemi není místo, druhej je zase opačného názoru. U islámu jsou autority ještě rozdrobenější - jeden řekne, že určitá nařízení jsou „dobové niance“, druhej se toho chytne a udělá z toho rozpoznávací znamení věrnosti Alláhovi. Pokud by šlo pasovat nějakého závazného evropského imáma s konkrétním mírumilovným výkladem, kterej by nebyl v rozporu s listinou práv a svobod, pak by to snad šlo zařadit mezi ostatní náboženství, ale současná praxe je opravdu hraní si s ohněm.

0/0
4.1.2017 17:38
Foto

L26i68b16o87r 68V42y86k96o29u47p94i96l 9266145919887

Vy mne strašně trápíte. Mor je smrtelná choroba. Nakažený morem je silně infekční. Nelze popřít, že morem může být nakažen i slušný člověk. Jenže pokud mám jen trochu rád sebe a své spoluobčany, nacpu všechny podezřelé z nákazy morem do karantény, i když budou mít jenom takové malé příznaky morové nákazy. Až vás nakazí a umřete, je prakticky jedno, od koho jste nákazu chytili. S morem se nedá diskutovat, léčit se dá jen velmi omezeně a je setsakra nakažlivý. Tak bacha.

+6/0
4.1.2017 15:48

J10i15ř26í 97S53v68o88b24o47d57a 9975598303916

Ten článek vypadá velmi rozumně. Nesnaží se zastírat pravdu o skutečné povaze islámu. Ale jeden problém se tam přesto objevuje.

Článek v podstatě říká, že islám je ideologií s destruktivním vlivem na lidskou společnost. Zároveň ale říká, že je třeba rozlišovat mezi islámem a vyznavači islámu a odůvodňuje to těmito slovy: "Jako u každé skupiny lidí i u muslimů platí, že všichni nejsou stejní." To je jistě pravda. Jenže zároveň nelze ignorovat skutečnost, že islám nutně ovlivňuje způsob života a činy jeho vyznavačů. Jistě není správné zacházet s muslimy "špatně, s neúctou či posměšky", ale ignorovat, že vedle nás žije vyznavač ideologie, která "otevřeně usiluje o politickou a společenskou nadvládu nad každým člověkem na této planetě" by se nám mohlo šeredně nevyplatit.

Když spojenci po druhé světové válce obsadili Německo, rozhodli se, že v Německu nebude tolerováno vůbec nic, co má jakoukoli spojitost s nacismem – nejen organizace, spolky, úřady, ale i symboly, pozdravy a gesta – prostě vůbec nic. Nehodlali rozlišovat mezi nějakými umírněnými nacisty a radikálními nacisty. Nacismus byl postaven mimo zákon se všemi svými aspekty.

Tento článek například také říká, že životní cíle muslimů "jsou nejspíš podobné těm vašim a stejné plány mají i pro své děti". Touto větou je však zároveň poněkud zpochybněna prvně uvedená destruktivní role islámu. Článek nás nabádá, abychom "nedělali závěry o muslimech ve svém životě podle toho, jakou povahu má islám". Máme tedy ignorovat vliv islámu na jeho vyznavače? Zároveň by totiž mělo být řečeno, že každý muslim by měl nést plnou odpovědnost za to, čemu věří. A to právě proto, že povaha islámu je známa.

+9/0
4.1.2017 13:11

D72a57n47i77e28l 90K97r63o73n19e59r 7204554926647

Nejhorsi je, ze nekteri lide (napriklad Policky) prohlasuji, ze existuje "vice verzi Islamu", z nichz nektere jsou mirne a v souladu s demokracii. To je naprosty nesmysl. Vice druhu Islamu bezesporu existuje, ale pokud vezmeme spolecne vlastnosti vsech techto Islamu (nehlede na to, ze sunnitsky Islam je zcela dominantni), tak dostaneme stejne ideologii, ktera je diskriminacni, nepratelska a v rozporu s demokratickymi principy. A jedine, co tento fakt otupuje, je to, ze nekteri muslimove neberou Islam zcela vazne a neridi se jim striktne. Proto muze byt muslim, kteri zije normalni zivot a ma podobne hodnoty jako my. To uz ovsem neni zcela v souladu s Islamem. Je to stejne jako ridic, ktery uznava semafory ale neuznava pravidlo prave ruky.

+7/0
4.1.2017 13:22

P46a98v55e31l 49K78i35l73i96k 2282463407162

Ten článek z thereligionofpeace.com je geniální. Je to v podstatě návod jak začít islamizovat zemi, kde islám ještě není dostatečně silný a masově rozšířený a kde původní obyvatelstvo není islámu příliš nakloněno. Je to Jihad pozvolnou nenásilnou cestou. Oklamat původní obyvatelstvo a obsadit nové území. Je to první krok islamizace.

Ale po prvním kroku přijde krok druhý, třetí...

+9/0
4.1.2017 11:46

D48a42n23i95e58l 24K42r98o90n87e54r 7864974886157

Naprosty souhlas a presne to jsem se snazil nekterym lidem marne vysvetlit. Nejvetsi pokrytectvi je v posuzovani nacismu a islamu. Jsou to rovnocenne ideologie, rovnocenne zvracene a spatne, ale zatimco nacismus je obecne odsuzovan, islam je obecne tolerovan a branen...tedy aspon temi, kteri se povazuji za elity. Je to naprosto zcestne hodnoceni pri kterym byl pouzit nespravedlivy dvoji metr...Takoveho cloveka, ktery tak cini, zcela logicky nemuzu povazovat za moralni autoritu ale naopak za pokrytce. A ze jich je!

+5/0
4.1.2017 11:30

A28n74t34o42n88í30n 22K20o98u70n25o53v88s35k70ý 9238100548538

Jistě mohl Churchill po náletu na Londýn prohlásit totéž - všichni Němci nejsou stejní, jsou i Němci velmi umírnění. Nesmíte všechny házet do jednoho pytle.

Ale on vyhlásil válku všem.

Marně hledám mezi politiky EU někoho Churchillova formátu...

+8/0
4.1.2017 11:16

J93i14ř51í 84K36i31n23d35l 2438707533727

Ne všichni Němci přijali ideologii nacismu, o muslimech tohle nelze říci.

+5/0
4.1.2017 11:27

P29a74v54e42l 53V78é75b41r 5539202362451

Ono hlavně po válce se vyrojilo antinacistů (zrovna jako u nás partyzánů)...

0/0
4.1.2017 12:26

J94i12ř67í 82K17i72n94d79l 2448987263357

Zejména a hlavně mezi Čechy, kteří vzorně makali v továrnách pro Říši až do posledních dnů války.

0/0
4.1.2017 13:12
Foto

K25a98r68e18l 84C93a79c55h 8589394855954

Němec je příslušník národa, může tedy být klidně i komunista. Muslim je osoba náboženskopolitického vyznání, je-li muslimem, nemůže být křesťanem, neboť by pak již nebyl muslimem. Arab je příslušník národa, může být klidně křesťanem a může, nebo vůbec nemusí být muslimem, nebo může být dokonce i ateistou (pokud to ve svém okolí přežije), ale stále je Arabem. Asi tak. Islám by měl být v EU postaven mimo zákon, protože tato ideologie je v rozporu s obecně uznávanou listinou lidských práv. Uchazečům o azyl v EU by mělo být jasně dáno na vědomí, že šíření islámské ideologie v EU se rovná okamžitému vyhoštění. V první řadě by se to tedy mělo týkat kompletně všech imámů.

+3/0
4.1.2017 23:35
Foto

L67i68b58u40s90e 46P24a39l62k51o34v76a 6510244648707

takže princip kolektivní viny? Brit který nadává na Poláky, že je to verbež, která jen krade auta, prodává drogy a pase prostitutky,a nebo mu vadí naši cikáni, kteří se tam nahrnuli kvůli štědrému sociálnímu systému by mohl v rámci této logiky stejně posuzovat nás-všichni jsme ta postkomunistická verbež z bývalého sovětského bloku

0/−1
4.1.2017 13:42
Foto

L31i54b89o96r 70V21y24k84o55u28p52i85l 9686385399687

Ano, za jistých okolností pak už přijde jen onen princip kolektivní viny. Myslíte, že Rusové na východě nebo Američané s Brity a Francouzi na západě (abych nikoho nevynechal) třídili ve válce Němce na hodné a špatné. Že si bomby vybíraly? Že si atentátník vybírá? Že to zajímalo v r. 1938 a 1939 Němce, který Čech je který a v roce 1945 na oplátku Češi vyhodnocovali Němce? Že si bomba nad Nagasaki řekne, ušetřím nevinné? V situaci, kdy lze hodnotit jednotlivce, zpravidla ještě nejde o život. Proč myslíte, že má voják po válce neklidné spaní? Protože viděl oči toho, koho zabil. A do své smrti si bude říkat, zda na to měl právo. Jenže pacifismus v době, kdy je třeba bojovat, nepomáhá.

+3/0
4.1.2017 15:56
Foto

L32i91b83u72s54e 62P64a37l38k19o52v92a 6410374848817

máte pravdu ale článek chtěl jen poukázat na to, že z té odhadované 1,6 miliardy muslimů je islamistů potažmo teroristů jen určité procento

pokud policejní statistiky říkají, že pachatelé násliných činů jsou častěji muži znamenaté že bychom jako v sexmisi měli muže vyhladit pár pěkných nechat na semeno a na světě bude pokoj a mír?

0/−1
5.1.2017 1:00

P43e64t32r 30S46t45u54c95h28l20í36k 2383413292669

Článek zejména poukázal na ideologii , kterou nelze tolerovat

0/0
5.1.2017 1:15
Foto

L87i35b25u95s36e 74P86a69l20k89o48v36a 6290644208917

každý vidí a vnímá jn to co vidět a vnímat dokáže:-/

0/0
5.1.2017 1:44



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.