Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Vědci se chovají evolučně logicky: upozorní na sebe, získají publicitu a díky politicky korektním závěrům si jich všimnou na patřičných místech, kde se rozhoduje o penězích. Jako obchodní taktika skvělé. Ta logika, kterou používá (když oni, proč ne my), odpovídá.

Navíc kromě tohoto evolučního přístupu projevují i smysl pro humor, což je fajn. Co je na tom všem alarmující je, že tyhle všechny granty jsou z veřejných prostředků. Pokud by šly ze soukromých, ať si zkoumají třeba závislost počtu puntíků berušek ve střední evropě na množství rosy na planině Nazca.

0 0
možnosti
PK

Sorry, nedočetl jsem konec, toho apríla. Letos šel nějak kolem mě, takže jsem ani nezaregistroval nějakou trachtaci. 

I tak myslím, že to evoluční chování vědců, co jsem popsal, platí a projevuje se i v praxi, možná ne na až tak třeskutých případech.

0 0
možnosti
Foto

Nelze vyloučit, že nemůžete mít pravdu. Vaše úvahy se shodují s letorosty na mém sekvoji, který jsem nedávno porazil na své zahrádce.

0 0
možnosti

Měl jste povolení orgánu ochrany přírody?

0 0
možnosti
Foto

A hlavně přírůstkem parníků.

1 0
možnosti
Foto

Mají smysl pro humor. Mně se líbí.... vám ne?

1 0
možnosti
MD

U me parada, jak jinak.

0 0
možnosti
  • Počet článků 403
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2796x
Tento blog byl oceněn v anketě "Bloger roku 2011". Autor je překladatel a vzděláním historik. Účastnil se klimatické konference v Kodani. Po aféře Climategate založil web www.klimaskeptik.cz. V roce 2019 vydal knihu OBCHODNÍCI SE STRACHEM (Dokořán). Ta v roce 2021 vyšla též anglicky na Amazonu jako A GUIDE TO THE CLIMATE APOCALYPSE.

 

Seznam rubrik

Oblíbené stránky